تراست هفتم
هفتمین تراست گلرنگ ونچرز
شبکه‌سازی مدیران تحقیق و توسعه
در تاریخ 25 شهریور 1403

هفتمین رویداد تراست گلرنگ ونچرز با محوریت شبکه‌سازی مدیران تحقیق و توسعه به عنوان سفیران نوآوری برگزار شد.

هفتمین رویداد تراست گلرنگ ونچرز با محوریت “شبکه‌سازی مدیران تحقیق و توسعه” شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، یکشنبه 25 شهریور ماه، در ساختمان گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید. این رویداد با حضور 35 نفر از مدیران تحقیق و توسعه شرکت‌ها برگزار شد.

در این جلسه مقدمه‌ای از وضعیت تحقیق و توسعه در جهان با محوریت نوآوری، رقابت، بهینه‌سازی، و استفاده از فناوری‌های نوظهور توسط مدیر عامل گلرنگ ونچرز، سولماز صادق نیا، بیان گردید. در ادامه ایشان، اطلاعاتی شامل سهم تحقیق و توسعه از GDP، شاخص نوآوری و سهم هزینه‌کرد تحقیق و توسعه به تفکیک صنعت را در ایران و جهان، با حاضرین به اشتراک گذاشتند.

در ادامه جلسه، محمد رضا معصومی، مدیر سرمایه‌گذاری گلرنگ ونچرز، اقدام به ارائه توضیحات جامعی در خصوص حمایت‌های مالی و ظرفیت‌های اعتبار مالیاتی در کشور نمودند. ایشان ضمن ارائه تاریخچه ای از وضعیت معافیت فروش دانش‌بنیان، توضیحات خود را با هدف استفاده از حمایت‌های دولتی در دو محور نوآوری باز و نوآوری بسته ادامه دادند.

در این جلسه کلیه ظرفیت‌های اعتبار مالیاتی شامل بند “ب” و بند “ت” ماده 11 قانون جهش دانش‌بنیان، ماده 13 قانون جهش دانش‌بنیان و همچنین کمک هزینه‌های تحقیق و توسعه (حمایت بلاعوض) موجود در سطح کشور، برای شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ تشریح شد.

در این جلسه نمایندگان شرکت‌های هستی الکتریک تارا، نوآوران داد و ستد هستی، نوین زعفران، ماسترفوده، گلرنگ سیستم، گلپخش اول، فناوران انیاک رایانه، صنعت غذایی کورش، صنایع الکترونیکی، شیرینی و شکلات کوروش، ایراندار، سبدگردان کوروش، پدیده شیمی قرن، پدیده شیمی غرب، پدیده شیمی جم، پدیده شیمی پایدار، پدیده زیستی نانو، پاکشو، پاکان پلاستکار، آمیزه‌های پلیمری سپهر پاک، فارمد سلامت سینا، واریان فارمد، آرین سلامت سینا، آریان کیمیا تک، سروش مانا فارمد، ابیان فارمد و ابیان دارو حضور داشتند.

در انتهای این جلسه نیز اعلام شد که مجموعه گلرنگ ونچرز آمادگی لازم جهت برگزاری هرگونه جلسات با شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، جهت بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های برنامه اعتبار مالیاتی را دارد.

در پایان این جلسه نیز همکاران شرکت‌‌ها ضمن معرفی خود، سوالات و ابهامات خود را مطرح نمودند که مورد بحث و توضیح قرار گرفت.

گالری تصاویر شهریور 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =