گلرنگ ونچرز در رویداد توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان حضور یافت.

رویداد تاک (توسعه اکوسیتم کارآفرینی) با حضور بیش از ۲۰۰ بانوی کردستانی دارای کسب‌وکار در سنندج برگزار شد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج به همراهی کمیته بانوان کارآفرین کردستان در تاریخ بیستم لغایت بیست و دوم خردادماه 1403 برگزارکننده این رویداد 54 ساعته در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان بودند.

به گزارش ایرنا نماینده کمیته فنی رویداد تاک در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۲۶۰ ایده برای ما ارسال شد که در نهایت ۲۰۰ ایده در قالب ۴۱ تیم نهایی شد. این ایده‌ها در سه پنل داوری تخصصی بررسی و در نهایت ۹ تیم به عنوان برگزیده معرفی شدند.

تیم‌های حاضر در این رویداد در حوزه‌های تولید لوازم آرایشی طبیعی، تولید زعفران، ایکامرس، گلیم فرش، صنایع دستی، گردشگری غذا، طلا و جواهرات، کشاورزی، تولید عطر، گیاهان دارویی و … در سطوح بلوغ متفاوتی در حال فعالیت می‌باشند.

گلرنگ ونچرز نیز در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری گروه صنعتی گلرنگ در این رویداد حضور یافته و با توجه به نقش خود در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر به ارائه کارگاه آموزشی “نحوه ارائه به سرمایه‌گذار” پرداخت. یکی دیگر از نقش‌های گلرنگ ونچرز در این رویداد منتورینگ تیم‌های شرکت کننده در طول سه روز رویداد از ساعت 8 صبح الی 22 بود.

زهره لورک رئیس توسعه اکوسیستم نوآوری گلرنگ ونچرز با همراهی محمود موسوی مشاور هیئت مدیره گروه اسنپ، کتایون سپهری مدیر شتاب دهنده منش، افسانه احسانی متخصص اصالت در صنایع دستی، شیما شریفی مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم، اکرم بهشتی متخصص حقوقی، کیوان ملت طراح و معمار، رضا دهقان دکتری تخصصی کارآفرینی، محمدعلی ودود، بشری مهاجر و سالار کوهزادی متخصصین حوزه گردشگری و صنایع دستی و … به منتورینگ و ارائه کارگاه‌های آموزشی این رویداد پرداختند.

علاوه بر این در راستای آشنایی بیشتر جهت همراهی گلرنگ‌ونچرز با اکوسیستم نوآوری کردستان، جلساتی نیز با علی‌اکبر عبدالملکی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، کوردان اسدی دبیر اتاق و محمدسعید احمدپناه نائب رییس اتاق و رئیس مرکز رشد و نوآوری آن برگزار گردید.

ما در گلرنگ ونچرز به عنوان مرکز نوآوری گروه صنعتی گلرنگ در تلاشیم با بهره‌برداری از فرصت‌ها و تجارب موجود در گروه صنعتی گلرنگ در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها و شهرهای مختلف کشور گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =